Let op: De reactie termijn voor deze vacature is verstreken. Kijk regelmatig op deze site voor de nieuwste vacatures.

32 uur (incl. ADV) | max. € 3591,- bruto p/m (schaal 8) op basis van 36 uur | MBO niveau

Direct solliciteren

Dit doe je

Als project-assistent/-begeleider ondersteun je het projectmanagement van de afdeling ROB bij woningbouwprojecten, ontwikkeling van bedrijventerreinen en herontwikkeling en –structurering van gebieden. Je helpt bij de inrichting van de projectorganisatie door o.a. het plannen van overleggen met in- en externe partijen en het voorbereiden en notuleren hiervan.

Ook verleen je ondersteuning bij de communicatie, zoals het opstellen van (bewoners)brieven en de communicatie over de projecten op onze website. Je onderhoudt contacten met externe partijen,  zoals projectontwikkelaars, grondeigenaren aannemers etc. Daarnaast verricht je voorkomende administratieve taken, de voortgangsbewaking rondom de projecten en vraag je offertes aan. Je werkt zelfstandig en in overleg met de verschillende projectleiders. Tot je werk behoort ook het aanleveren van projectgegevens voor de bedrijfsvoering en P&C cyclus van de afdeling. Je levert input voor afdeling brede beleidsdocumenten als het afdelingsplan, de Zomernota  en de aanbestedingskalender. Je bent inzetbaar op verschillende projecten en kan snel schakelen tussen diverse taken en werkzaamheden.

“Samenwerken met marktpartijen en inwoners aan ontwikkeling van het stedelijk gebied. Dat is mooi werk!"

Dit ben je

Je bent een proactieve en resultaatgerichte professional die graag wil werken bij onze gemeente in deze dynamische functie. Je hebt minimaal MBO niveau en 2 tot 3 jaar werkervaring, bij voorkeur op het gebied van ruimtelijke ordening in een bestuurlijke omgeving. Je hebt ervaring met project- en planmatigwerken. Je kunt goed luisteren, problemen analyseren en een onderbouwd oordeel vormen. Je hecht waarde aan kwaliteit in je werk en bent in staat de voortgang van projecten adequaat te bewaken. Je hebt een flexibele instelling en bent initiatiefrijk en hebt een proactieve houding. Ten slotte zijn samenwerken, klantgerichtheid en resultaatgerichtheid één van jouw sterkste punten. 

Dit bieden wij

Als je bij de gemeente Hellevoetsluis werkt, heb je uitstekende arbeidsvoorwaarden. Een goede balans tussen werk en privé vinden wij belangrijk. Ook zijn er veel regelingen om je persoonlijke ontwikkeling te stimuleren. Daarnaast bieden wij een prima pakket aan primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden gebaseerd op CAO Gemeenten, waaronder een individueel keuzebudget van 17,05% van je salaris.

Lees meer over de arbeidsvoorwaarden 

Meer informatie

Wil je meer weten over deze vacature? Bel dan met Laurens Provily, projectleider via telefoonnummer 14 0181. Meer weten over onze gemeente? Kijk dan ook eens op www.hellevoetsluis.nl of zoek ons op LinkedIn of Facebook.

Meteen solliciteren

Herken je jezelf in het profiel? Wacht dan niet langer en solliciteer direct, via onderstaande link. Laat ons in jouw motivatie alvast weten welk talent je vooral meebrengt naar Hellevoetsluis en op welk gebied je graag ook van ons nog wat wilt kunnen leren.

Solliciteer nu!

Sollicitatieprocedure

Het zal je niet zijn ontgaan: er worden in Nederland allerlei maatregelen om de verspreiding van het coronavirus tegen te gaan. Ook gemeente Hellevoetsluis zet de veiligheid en de gezondheid van haar medewerkers én sollicitanten voorop.

We begrijpen dat een sollicitatieprocedure in deze omstandigheden de nodige vragen oproept. Maar wij vinden het belangrijk om op zoek te blijven gaan naar de mensen die wij in onze organisatie zo hard nodig hebben. We houden in onze procedure rekening met de landelijke maatregelen. Omdat die per dag kunnen wisselen, kijken we steeds per moment wat de beste oplossing is voor de sollicitatieprocedure. Een telefonische procedure, of bijvoorbeeld een videogesprek, behoort tot de mogelijkheden. We doen er alles aan om je straks op een goede manier welkom te kunnen heten in onze organisatie!