Let op: de reactie termijn voor deze vacature is verstreken. Kijk regelmatig op deze site voor de nieuwste vacatures.

24 uur (incl. ADV) | max. € 3.645,- bruto p/m (schaal 8) op basis van 36 uur | MBO niveau

Direct solliciteren

Dit doe je

Bij jou komen aanvragen binnen voor leerlingenvervoer via digitale systemen. Jij toetst de aanvragen aan de hand van wet- en regelgeving waarna je de uitkomst in een beschikking samenvat voor de aanvrager. Wanneer leerlingenvervoer wordt toegekend zorg je voor de administratieve afhandeling van de aanvraag. De piekdrukte ligt tussen half april en het begin van het nieuwe schooljaar. Alle aanvragen moeten voor het nieuwe schooljaar afgehandeld zijn. In deze functie ben je spin in het web. Je bent niet alleen contactpersoon voor ouders, vervoerders en scholen. Maar ook schakel je veel tussen externe partijen en collega’s, bijvoorbeeld ons team jeugdconsulenten, de financiële administratie, en beleidsadviseurs. Ook handel je vragen af over leerlingenvervoer die via e-mail binnen komen.

Deze functie blijft bestaan in onze nieuwe organisatie gemeente Voorne aan Zee, over de invulling wordt nog verder nagedacht. Daarom denk jij mee in de werkprocessen en de ontwikkeling van deze functie.

“Door alles goed te regelen kan iedereen naar school.

Dat is mooi werk!"

Dit ben je

Je hebt een afgeronde MBO opleiding en bent bekend met de actuele wet- en regelgeving op gebied van leerlingenvervoer. Je volgt actualiteitentrainingen en hebt affiniteit met wet- en regelgeving van aangrenzende onderwerpen. Vanwege de hoeveelheid aanvragen tussen april en september is jouw beschikbaarheid in deze periode belangrijk.             

Je bent communicatief goed vaardig zodat je kunt schakelen met en tussen partijen. Je weet de juiste partij te vinden om aan te spreken als er knelpunten zijn.

Je bent klantgericht, je denkt proactief mee om de juiste oplossing te bieden en eventueel maatwerk hier in te bieden. Het werken met digitale systemen gaat je goed af en je werkt gestructureerd en planmatig zodat je goed het overzicht kunt houden. 

Voor het ontwikkelen van deze functie in de toekomst is het belangrijk dat je snel nieuwe inzichten hebt en kansen ziet door het benoemen van verbeteringen.

Dit bieden wij

Als je bij de gemeente Hellevoetsluis werkt, heb je uitstekende arbeidsvoorwaarden. Een goede balans tussen werk en privé vinden wij belangrijk. Ook zijn er veel regelingen om je persoonlijke ontwikkeling te stimuleren. Daarnaast bieden wij een prima pakket aan primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden gebaseerd op CAO Gemeenten, waaronder een individueel keuzebudget van 17,05% van je salaris.

Lees meer over de arbeidsvoorwaarden 

Meer informatie

Wil je meer weten over deze vacature? Bel dan met Liz Servais, via telefoonnummer 14 0181 (werkdagen ma t/m vr). Meer weten over onze gemeente? Kijk dan ook eens op www.hellevoetsluis.nl of zoek ons op LinkedIn of Facebook.

Meteen solliciteren

Herken je jezelf in het profiel? Wacht dan niet langer en solliciteer direct, via onderstaande link. Laat ons in jouw motivatie alvast weten welk talent je vooral meebrengt naar Hellevoetsluis en op welk gebied je graag ook van ons nog wat wilt kunnen leren.

Solliciteer nu!

Sollicitatieprocedure

Het zal je niet zijn ontgaan: er worden in Nederland allerlei maatregelen om de verspreiding van het coronavirus tegen te gaan. Ook gemeente Hellevoetsluis zet de veiligheid en de gezondheid van haar medewerkers én sollicitanten voorop.

We begrijpen dat een sollicitatieprocedure in deze omstandigheden de nodige vragen oproept. Maar wij vinden het belangrijk om op zoek te blijven gaan naar de mensen die wij in onze organisatie zo hard nodig hebben. We houden in onze procedure rekening met de landelijke maatregelen. Omdat die per dag kunnen wisselen, kijken we steeds per moment wat de beste oplossing is voor de sollicitatieprocedure. Een telefonische procedure, of bijvoorbeeld een videogesprek, behoort tot de mogelijkheden. We doen er alles aan om je straks op een goede manier welkom te kunnen heten in onze organisatie!