Let op: De reactie termijn voor deze vacature is verstreken. Kijk regelmatig op deze site voor de nieuwste vacatures.

40 uur (incl. ADV) | max. € 4494,- bruto p/m (schaal 10) op basis van 36 uur | HBO niveau | uitzicht op vast dienstverband

Direct solliciteren

Dit doe je

Samen met de collega’s uit het inkoopteam bedien jij de gemeentelijke organisatie met adviezen over inkoop- en aanbestedingstrajecten. Je houdt je bezig met marktwerking en je bent actief in verschillende branches. Of het nu gaat om het inkopen van trapliften voor de WMO of het aanbesteden van het bouwrijp maken van een bedrijventerrein. Als adviseur ben je procesleider en adviseur bij diverse inkooptrajecten en (Europese) aanbestedingen. In samenwerking met de materiedeskundigen en budgethouders zorg je dat met jouw inkoopadvisering zaken doelmatig en rechtmatig ingekocht worden. Je hoofdtaak is het doen en begeleiden van aanbestedingen.

“Optimale marktwerking bereiken. Dat is mooi werk!"

Dit ben je

Je hebt minimaal HBO werkniveau en hebt bij voorkeur al kennis gemaakt met het inkoopvak (NEVI-1 is een pre, maar jouw drive om te leren is een must). Deze functie is daarom zeer geschikt voor starters en zij-instromers. Verder ben je een goede onderhandelaar, communicatief vaardig en heb je de vastberadenheid om aanbestedingen tot een goed einde te brengen. Je weet zelfstandig te organiseren, structureren en rapporteren en doorziet en je beweegt je gemakkelijk in situaties van (gemeentelijke) besluitvormingsprocessen en contractvorming. Ook kun je meedenken op alle niveaus maar bent ook praktisch en resultaatgericht. Je zorgt er voor dat de behoefte van jouw klant goed wordt vastgelegd in een aanbestedingsdocument. Hierbij neem je mensen op een enthousiaste wijze mee, maar als het nodig is durf je ook “nee” te verkopen. En tenslotte lever je een belangrijke bijdrage aan de professionalisering van het inkoopteam.

Dit bieden wij

Als je bij de gemeente Hellevoetsluis werkt, heb je uitstekende arbeidsvoorwaarden. Een goede balans tussen werk en privé vinden wij belangrijk. Ook zijn er veel regelingen om je persoonlijke ontwikkeling te stimuleren. Daarnaast bieden wij een prima pakket aan primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden gebaseerd op CAO Gemeenten, waaronder een individueel keuzebudget van 17,05% van je salaris.

Lees meer over de arbeidsvoorwaarden 

Meer informatie

Wil je meer weten over deze vacature? Bel dan met Pieter Veerman, via telefoonnummer 14 0181. Meer weten over onze gemeente? Kijk dan ook eens op www.hellevoetsluis.nl of zoek ons op LinkedIn of Facebook.

Meteen solliciteren

Herken je jezelf in het profiel? Wacht dan niet langer en solliciteer direct, via onderstaande link. Laat ons in jouw motivatie alvast weten welk talent je vooral meebrengt naar Hellevoetsluis en op welk gebied je graag ook van ons nog wat wilt kunnen leren.

Solliciteer nu!

Sollicitatieprocedure

Het zal je niet zijn ontgaan: er worden in Nederland allerlei maatregelen om de verspreiding van het coronavirus tegen te gaan. Ook gemeente Hellevoetsluis zet de veiligheid en de gezondheid van haar medewerkers én sollicitanten voorop.

We begrijpen dat een sollicitatieprocedure in deze omstandigheden de nodige vragen oproept. Maar wij vinden het belangrijk om op zoek te blijven gaan naar de mensen die wij in onze organisatie zo hard nodig hebben. We houden in onze procedure rekening met de landelijke maatregelen. Omdat die per dag kunnen wisselen, kijken we steeds per moment wat de beste oplossing is voor de sollicitatieprocedure. Een telefonische procedure, of bijvoorbeeld een videogesprek, behoort tot de mogelijkheden. We doen er alles aan om je straks op een goede manier welkom te kunnen heten in onze organisatie!