Let op: de reactie termijn voor deze vacature is verstreken. Kijk regelmatig op deze site voor de nieuwste vacatures.

40 uur (incl. ADV) | max. € 5372,- bruto p/m (schaal 11) op basis van 36 uur | HBO niveau | Tijdelijk | Inhuurbasis of ZZP

Direct solliciteren

Dit doe je

Informatie is waar het om draait! Jij weet dit als geen ander, daarom ben je onze ambassadeur als het gaat om informatievoorziening en zaakgericht werken. Je staat midden in de organisatie en bent de vraagbaak voor informatiebeheer in de volle breedte. Voor de implementatie van zaakgericht werken heb je een trekkersrol. Je gaat actief de organisatie in, zoekt daarin de samenwerking en legt de juiste verbindingen. Je gaat aan de slag met de complexe documentstromen en zorgt ervoor dat informatie goed geordend en toegankelijk is, conform de archiefwetgeving. Volledigheid, vindbaarheid en beschikbaarheid zijn belangrijke kwaliteitskenmerken. Hieraan (mee)werken is jouw passie. Je ondersteunt medewerkers met betrekking tot informatiebeheer en informatiegebruik. Je hebt een proactieve rol bij de ontwikkelingen in de organisatie in het algemeen en specifiek op jouw vakgebied. Je adviseert en doet verbetervoorstellen, zowel operationeel als beleidsmatig. Je doet je werk niet alleen maar werkt intensief samen met je team waaraan jij ook leiding geeft. Je hebt een (pro)actieve rol bij de ontwikkelingen in de organisatie in het algemeen en specifiek op jouw vakgebied. Je doet verbetervoorstellen, zowel operationeel als beleidsmatig en geeft hierover adviezen aan de coördinator met wie je veel schakelt.

Dit werk doe je niet alleen maar werkt intensief samen met je team. Door jouw kennis, ervaring en persoonlijke (overtuigings)kracht breng je het team een stap verder. Je inventariseert en verwerkt verschillende nog gebruikte analoge archieven. Ook verricht je reguliere archiveringswerkzaamheden waaronder digitale dossiervorming, informatieverstrekking en vernietiging in het DMS.

“Informatievoorziening strak georganiseerd en toegankelijk op het juiste moment. Dat is mooi werk!"

Dit ben je

Je hebt HBO werk- en denkniveau aangevuld met HMDI of een vergelijkbare opleiding. Je hebt meerder jaren relevante werkervaring binnen DIV en hebt ervaring met zowel analoge als digitale documentstromen. Je weet dan ook alles van het archiveren van documenten, digitaal of analoog. Je bent bekend met de gemeentelijke bedrijfsprocessen en weet de positie van DIV daarin goed in kaart te brengen. Je werkt nauwkeurig en gedisciplineerd. Als ambassadeur voor DIV ben je bent een echte teamspeler, communicatief en verbindend. Daarnaast zijn de Archiefwet en Archiefbesluit voor jou niet onbekend.

Dit bieden wij

Als je bij de gemeente Hellevoetsluis werkt, heb je uitstekende arbeidsvoorwaarden. Een goede balans tussen werk en privé vinden wij belangrijk. Ook zijn er veel regelingen om je persoonlijke ontwikkeling te stimuleren. Daarnaast bieden wij een prima pakket aan primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden gebaseerd op CAO Gemeenten, waaronder een individueel keuzebudget van 17,05% van je salaris.

Lees meer over de arbeidsvoorwaarden 

Meer informatie

De werving voor deze vacature wordt verzorgd door Yacht. Wil je meer weten over deze vacature? Bel dan met Yannick Hartog, via telefoonnummer 06-12040816. Meer weten over onze gemeente? Kijk dan ook eens op www.hellevoetsluis.nl of zoek ons op LinkedIn of Facebook.

Meteen solliciteren

Herken je jezelf in het profiel? Wacht dan niet langer en solliciteer direct, via het e-mailadres van Yannick Hertog. Jouw sollicitatie komt dan direct bij Yacht terecht. Laat ons in jouw motivatie alvast weten welk talent je vooral meebrengt naar Hellevoetsluis en op welk gebied je graag ook van ons nog wat wilt kunnen leren.

Solliciteer nu!

Sollicitatieprocedure

Het zal je niet zijn ontgaan: er worden in Nederland allerlei maatregelen om de verspreiding van het coronavirus tegen te gaan. Ook gemeente Hellevoetsluis zet de veiligheid en de gezondheid van haar medewerkers én sollicitanten voorop.

We begrijpen dat een sollicitatieprocedure in deze omstandigheden de nodige vragen oproept. Maar wij vinden het belangrijk om op zoek te blijven gaan naar de mensen die wij in onze organisatie zo hard nodig hebben. We houden in onze procedure rekening met de landelijke maatregelen. Omdat die per dag kunnen wisselen, kijken we steeds per moment wat de beste oplossing is voor de sollicitatieprocedure. Een telefonische procedure, of bijvoorbeeld een videogesprek, behoort tot de mogelijkheden. We doen er alles aan om je straks op een goede manier welkom te kunnen heten in onze organisatie!