32 uur (incl. ADV) | max. €3732,- bruto p/m (schaal 8) op basis van 36 uur | MBO niveau | Tijdelijk: op inhuurbasis tot 1 januari 2023

Solliciteren

Dit doe je

Als projectsecretaris heb je een ondersteunende en faciliterende rol richting het team Voorne aan Zee en de projectorganisatie. Het  team Voorne aan Zee bestaat uit de kwartiermaker/beoogd gemeentesecretaris, de projectmanager van het fusiespoor, Project Management Officer en de projectsecretaris. De samenstelling van dit team kan afhankelijk van de ontwikkelingen uitbreiden.

Je organiseert overleggen en bijeenkomsten. Jij zorgt ervoor dat deze tot in de puntjes geregeld zijn. Op basis van een opgestelde kalender plan je werkzaamheden in en zet je acties uit. Je stelt agenda’s op, initieert en neemt deel aan vooroverleggen, verzamelt vergaderstukken, maakt presentaties en plant afspraken voor de collega’s van het team Voorne aan Zee en de projectorganisatie. Verder vervang je je collega projectsecretaris bij de ondersteuning van de kwartiermaker/beoogd gemeentesecretaris.

Je zorgt voor beantwoording van vragen die per mail binnenkomen van bijvoorbeeld inwoners of maatschappelijke organisaties. Ook zorg je dat mailings verzonden worden.

“Bouwen aan het bouwen van een nieuwe organisatie. Dat is mooi werk!"

Dit ben je

Je hebt minimaal een MBO-opleiding afgerond en ervaring met projectmatig werken. Je beschikt over een grote mate van initiatief, waarbij je vooruit kijkt, signalen oppikt en hierop anticipeert en je allerlei touwtjes aan elkaar vastknoopt. Ook werk je gestructureerd, ben je creatief en samenwerkingsgericht. Je bent in de periode juni tot januari 24-32 uur beschikbaar.

Dit bieden wij

Deze tijdelijke functie wordt uitbesteed aan Randstad. Onze eigen arbeidsvoorwaarden vormen een basis voor hetgeen Randstad jou biedt. In deze functie krijg je de mogelijkheid jouw talenten in te zetten en de nieuwe organisatie vorm te geven. Een goede balans tussen werk en privé vinden wij belangrijk, je kunt daarom ook vanuit huis werken. Daarnaast bieden wij een prima pakket aan primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden gebaseerd op CAO Gemeenten, waaronder een individueel keuzebudget van 17,05% van je salaris.

Lees meer over de arbeidsvoorwaarden 

Meer informatie

Wil je meer weten over deze vacature? Bel dan met Ingmar Verschoor, account specialist Randstad via telefoonnummer 06-51707430. Meer weten over onze gemeente? Kijk dan ook eens op www.hellevoetsluis.nl of zoek ons op LinkedIn of Facebook.

Meteen solliciteren

Herken je jezelf in het profiel? Wacht dan niet langer en solliciteer direct, via onderstaande link. Laat ons in jouw motivatie alvast weten welk talent je vooral meebrengt naar Hellevoetsluis en op welk gebied je graag ook van ons nog wat wilt kunnen leren.

Solliciteer nu!

Sollicitatieprocedure

Het zal je niet zijn ontgaan: er worden in Nederland allerlei maatregelen om de verspreiding van het coronavirus tegen te gaan. Ook gemeente Hellevoetsluis zet de veiligheid en de gezondheid van haar medewerkers én sollicitanten voorop.

We begrijpen dat een sollicitatieprocedure in deze omstandigheden de nodige vragen oproept. Maar wij vinden het belangrijk om op zoek te blijven gaan naar de mensen die wij in onze organisatie zo hard nodig hebben. We houden in onze procedure rekening met de landelijke maatregelen. Omdat die per dag kunnen wisselen, kijken we steeds per moment wat de beste oplossing is voor de sollicitatieprocedure. Een telefonische procedure, of bijvoorbeeld een videogesprek, behoort tot de mogelijkheden. We doen er alles aan om je straks op een goede manier welkom te kunnen heten in onze organisatie!