40 uur (incl. ADV) | max. € 3.301,- bruto p/m (schaal 7) op basis van 36 uur | MBO niveau

Direct solliciteren

Dit doe je

Als DIV-er ben je de vraagbaak van de ambtelijke organisatie  Als een collega een vraag stelt weet jij het antwoord te door gericht te zoeken binnen de scope/verantwoordelijkheid van de informatievoorziening.. Samen met je teamleden beheer en beheers jij de informatievoorziening dat zowel digitaal als analoog is. Het is belangrijk om informatie over bijvoorbeeld complexe dossiers of besluitvorming snel en goed terug te vinden. Daarvoor is het team DIV verantwoordelijk. 

Op dit moment is team DIV volop bezig om de organisatie te ondersteunen met het zaakgericht werken, het verbeteren van werkstromen en de digitalisering van analoge dossiers.

Bij jou ligt de verantwoordelijkheid voor verwerking van diverse poststromen, het zaakgericht registreren en de digitale archivering inclusief de bijbehorende kwaliteitscontrole in de digitale werkomgeving van de gemeente. Daarnaast ben je ambassadeur voor het zaakgericht werken wat inhoud dat je de afdelingen meeneemt in deze digitale werkwijze, gesprekspartner voor de afdelingen als het gaat om hun (digitale) informatiestromen.

“Door jou wordt zaakgericht werken een bekend begrip. Dat is mooi werk!"

Dit ben je

Je hebt een MBO werk- en denkniveau, aangevuld met vakgerichte opleidingen zoals SOD 1 en de leergang informatiebeheerder, of je bent bereid om dit te volgen. Je hebt ervaring met het archiveren en digitaliseren van documenten.. Bij voorkeur heb je eerder gebruik gemaakt van een documentair informatiesysteem zoals Corsa of het zaaksysteem E-suite. Je bent klant- en kwaliteitsgericht en weet de behoefte van de klant 1 op 1 aan te sluiten op de werkprocessen. Nauwkeurig en gedisciplineerd werken zijn belangrijke eigenschappen, in jouw rol als ambassadeur kun je verbinding maken, ben je communicatief sterk en een teamspeler.

Dit bieden wij

Als je bij de gemeente Hellevoetsluis werkt, heb je uitstekende arbeidsvoorwaarden. Een goede balans tussen werk en privé vinden wij belangrijk. Ook zijn er veel regelingen om je persoonlijke ontwikkeling te stimuleren. Daarnaast bieden wij een prima pakket aan primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden gebaseerd op CAO Gemeenten, waaronder een individueel keuzebudget van 17,05% van je salaris.

Lees meer over de arbeidsvoorwaarden 

Meer informatie

Wil je meer weten over deze vacature? Bel dan met George de Jongste, via telefoonnummer 14 0181. Meer weten over onze gemeente? Kijk dan ook eens op www.hellevoetsluis.nl of zoek ons op LinkedIn of Facebook.

Meteen solliciteren

Herken je jezelf in het profiel? Wacht dan niet langer en solliciteer direct, via onderstaande link. Laat ons in jouw motivatie alvast weten welk talent je vooral meebrengt naar Hellevoetsluis en op welk gebied je graag ook van ons nog wat wilt kunnen leren.

Solliciteer nu!

Sollicitatieprocedure

Het zal je niet zijn ontgaan: er worden in Nederland allerlei maatregelen om de verspreiding van het coronavirus tegen te gaan. Ook gemeente Hellevoetsluis zet de veiligheid en de gezondheid van haar medewerkers én sollicitanten voorop.

We begrijpen dat een sollicitatieprocedure in deze omstandigheden de nodige vragen oproept. Maar wij vinden het belangrijk om op zoek te blijven gaan naar de mensen die wij in onze organisatie zo hard nodig hebben. We houden in onze procedure rekening met de landelijke maatregelen. Omdat die per dag kunnen wisselen, kijken we steeds per moment wat de beste oplossing is voor de sollicitatieprocedure. Een telefonische procedure, of bijvoorbeeld een videogesprek, behoort tot de mogelijkheden. We doen er alles aan om je straks op een goede manier welkom te kunnen heten in onze organisatie!