Let op: De reactie termijn voor deze vacature is verstreken. Kijk regelmatig op deze site voor de nieuwste vacatures.

40 uur (incl. ADV) | max. € 3591,- bruto p/m (schaal 8) op basis van 36 uur | MBO niveau | tijdelijk tot 1 april 2021 met mogelijke verlenging

Direct solliciteren

Dit doe je

Met 3 collega-managementassistenten ondersteun je gezamenlijk het bestuur. Naast alle voorkomende secretariële werkzaamheden, zoals het bewaken van actielijsten, agendabeheer en voortgangsbewaking, ben jij hét visitekaartje. Je bent het aanspreekpunt voor twee bestuurders, springt bij waar nodig, bewaakt het inkomend telefoonverkeer en regelt de ontvangst van bezoekers. Je draagt zorg voor de kwaliteit, de toegankelijkheid en de aansluiting van informatiestromen en administraties in de organisatie. De correspondentie wordt door jou verzorgd, uitgewerkt en afgehandeld. Je onderhoudt de in- en externe contacten op een plezierige manier.

Vanwege de aanstaande fusie met de gemeente Brielle en Westvoorne (2023) werkt één van de bestuurssecretaresses tijdelijk 20 uur per week voor de projectorganisatie van de fusie. Daardoor kunnen wij je een tijdelijk dienstverband aanbieden tot 1 april 2021, met uitzicht op een verlenging tot 1 januari 2023. Van de 40 uur is 20 uur per week gegarandeerd beschikbaar tot 1 januari 2023

“Het college van B&W optimaal ondersteunen. Dat is mooi werk!”

Dit ben je

Je bent in de praktijk een onmisbare ondersteunende kracht achter het college van burgemeester en wethouders en de gemeentesecretaris/algemeen directeur. Je biedt secretariële ondersteuning maar we hebben je vooral nodig vanwege je verantwoordelijkheidsgevoel voor de lopende werkprocessen, je inhoudelijke zelfredzaamheid en het vermogen om vooruit te denken en te plannen. Je bent bovendien in staat om wat er kan worden verbeterd onder de aandacht te brengen. Kortom, managementassistent is een verantwoordelijke job waarin je veel initiatief toont. Verder beschik je over MBO werk- en denkniveau en heb je kennis en ervaring op het gebied van voortgangsbewaking en administratieve organisatie. Je blijft rustig in hectische omstandigheden en kunt uitstekend plannen en organiseren waarbij je de juiste prioriteiten stelt. In je schriftelijke en mondelinge uitdrukkingsvaardigheid zorg je voor adequate samenvattingen en breng je informatie bondig en compleet over. Tot slot heb je een representatieve uitstraling en opstelling.

Dit bieden wij

Als je bij de gemeente Hellevoetsluis werkt, heb je uitstekende arbeidsvoorwaarden. Een goede balans tussen werk en privé vinden wij belangrijk. Ook zijn er veel regelingen om je persoonlijke ontwikkeling te stimuleren. 

Lees meer over de arbeidsvoorwaarden 

Meer informatie

Wil je meer weten over deze vacature? Bel dan met Simone Bronsveld, via telefoonnummer 14 0181. Meer weten over onze gemeente? Kijk dan ook eens op www.hellevoetsluis.nl of zoek ons op LinkedIn of Facebook.

Meteen solliciteren

Herken je jezelf in het profiel? Wacht dan niet langer en solliciteer direct, maar voor  1 december a.s., via onderstaande link. Laat ons in jouw motivatie alvast weten welk talent je vooral meebrengt naar Hellevoetsluis en op welk gebied je graag ook van ons nog wat wilt kunnen leren.

Solliciteer nu!

Sollicitatieprocedure

Het zal je niet zijn ontgaan: er worden in Nederland allerlei maatregelen om de verspreiding van het coronavirus tegen te gaan. Ook gemeente Hellevoetsluis zet de veiligheid en de gezondheid van haar medewerkers én sollicitanten voorop.

We begrijpen dat een sollicitatieprocedure in deze omstandigheden de nodige vragen oproept. Maar wij vinden het belangrijk om op zoek te blijven gaan naar de mensen die wij in onze organisatie zo hard nodig hebben. We houden in onze procedure rekening met de landelijke maatregelen. Omdat die per dag kunnen wisselen, kijken we steeds per moment wat de beste oplossing is voor de sollicitatieprocedure. Een telefonische procedure, of bijvoorbeeld een videogesprek, behoort tot de mogelijkheden. We doen er alles aan om je straks op een goede manier welkom te kunnen heten in onze organisatie!