Let op: De reactie termijn voor deze vacature is verstreken. Kijk regelmatig op deze site voor de nieuwste vacatures.

32 uur (incl. ADV) | max. € 3591,- bruto p/m (schaal 8) op basis van 36 uur | MBO niveau

Direct solliciteren

Dit doe je

Als managementassistent ben je een onmisbare ondersteunende kracht achter het afdelingshoofd en de afdeling. Je biedt secretariële ondersteuning en de correspondentie van de afdeling wordt door jou verzorgd, uitgewerkt en afgehandeld. Ook onderhoud jij de in- en externe contacten van de afdeling op een plezierige manier. Je legt afspraken vast en beheert de agenda van het afdelingshoofd. Je verzorgt en organiseert bijeenkomsten en je doet de verslaglegging van diverse overleggen. Je vervangt op gezette tijden je collega-managementassistentes bij vakanties en verlof.

“Het overzicht blijven houden en daarmee mijn collega’s in de hectiek optimaal ondersteunen. Dat is mooi werk!"

Dit ben je

Jij hebt verantwoordelijkheidsgevoel en kan goed vooruit denken en plannen. Je bent zelfstandig en je kunt kritisch meedenken met je afdeling. Daarmee bewaak je ook de kwaliteit van de producten die het afdelingshoofd en de afdeling moeten leveren. Je bent klantgericht en kunt je zowel schriftelijk als mondeling goed uitdrukken. Je kunt uitstekend plannen en organiseren, je stelt goede prioriteiten en brengt de nodige structuur aan. Daarbij ben je stressbestendig en blijf je altijd het overzicht houden. In deze veelzijdige en verantwoordelijke job toon jij veel initiatief.

Je hebt een MBO werk- en denkniveau en je beschikt over kennis en ervaring op het gebied van voortgangsbewaking en administratieve organisatie. Je kunt goed omgaan met geautomatiseerde administratie- en beheersystemen.

Dit bieden wij

Als je bij de gemeente Hellevoetsluis werkt, heb je uitstekende arbeidsvoorwaarden. Een goede balans tussen werk en privé vinden wij belangrijk. Ook zijn er veel regelingen om je persoonlijke ontwikkeling te stimuleren. Daarnaast bieden wij een prima pakket aan primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden gebaseerd op CAO Gemeenten, waaronder een individueel keuzebudget van 17,05% van je salaris.

Lees meer over de arbeidsvoorwaarden 

Meer informatie

Wil je meer weten over deze vacature? Bel dan met Johan van Cranenburgh hoofd afdeling Samenlevingszaken, via telefoonnummer 14 0181. Meer weten over onze gemeente? Kijk dan ook eens op www.hellevoetsluis.nl of zoek ons op LinkedIn of Facebook.

Meteen solliciteren

Herken je jezelf in het profiel? Wacht dan niet langer en solliciteer direct, via onderstaande link. Laat ons in jouw motivatie alvast weten welk talent je vooral meebrengt naar Hellevoetsluis en op welk gebied je graag ook van ons nog wat wilt kunnen leren.

Solliciteer nu!

Sollicitatieprocedure

Het zal je niet zijn ontgaan: er worden in Nederland allerlei maatregelen om de verspreiding van het coronavirus tegen te gaan. Ook gemeente Hellevoetsluis zet de veiligheid en de gezondheid van haar medewerkers én sollicitanten voorop.

We begrijpen dat een sollicitatieprocedure in deze omstandigheden de nodige vragen oproept. Maar wij vinden het belangrijk om op zoek te blijven gaan naar de mensen die wij in onze organisatie zo hard nodig hebben. We houden in onze procedure rekening met de landelijke maatregelen. Omdat die per dag kunnen wisselen, kijken we steeds per moment wat de beste oplossing is voor de sollicitatieprocedure. Een telefonische procedure, of bijvoorbeeld een videogesprek, behoort tot de mogelijkheden. We doen er alles aan om je straks op een goede manier welkom te kunnen heten in onze organisatie!