36 uur (incl. ADV) | max. € 4.048,- bruto p/m (schaal 9) op basis van 36 uur | HBO niveau | met uitzicht op vast dienstverband

Direct solliciteren

Dit doe je

Als functioneel applicatiebeheerder zorg jij ervoor dat de functionaliteiten zoveel als mogelijk aangesloten blijven bij de wensen van de gebruikers. 
Je hebt dan ook nauw contact met de gebruikers en andere belanghebbenden, zodat je  de werkprocessen in CSAM en i-Samenlevingszaken optimaal inricht voor de gebruiker. Voorbeelden hier van zijn: gegevensvelden, faseringen, sjablonen en stuurrapportages. Je houdt de regie op goed gebruik van de applicaties. Je coördineert de implementatie van nieuwe versies van de software. Hiervoor heb je ook regelmatig contact met de leverancier. Je bereidt de testfase voor en zorgt voor een gecontroleerde overgang en instructies van gebruikers. Verder ben je verantwoordelijk voor het beheer en onderhoud van de werkprocessen. Je helpt problemen te voorkomen en houdt regie bij het oplossen van storingen. Daarnaast zorg jij voor de koppelingen met andere applicaties. 

“Zorgen dat door gebruik van de applicatie collega's beter hun werk kunnen doen. Dat is mooi werk!"

Dit ben je

Je hebt HBO werk en denkniveau en recente kennis van het sociaal domein opgedaan. 
Bij voorkeur op gebied van WMO en Jeugd. Je bent op de hoogte van recente ontwikkelingen in dit vakgebied en van de wijze waarop de processen zijn ingericht voor dit vakgebied. Ook de gemeentelijke applicaties hiervoor zijn jou bekend, zoals CSAM en i-Samenlevingszaken.
Kennis van SQL is hierbij en pré.
Je neemt initiatief en pakt taken projectmatig aan. Bij voorkeur ben je dan ook bekend met Prince II en Agile/scrum. Je bent probleemoplossend, stressbestendig en kan en durft beslissingen te nemen.
Jouw communicatieve vaardigheden zijn uitstekend en je bent in staat om de vraag achter de vraag te vinden. Ook buiten jouw eigen functie kun je mee denken. Je houdt hierbij rekening met alle belanghebbenden. 
Als teamplayer vind je het logisch dat je behulpzaam bent naar andere professionals uit het team waarin je samenwerkt.

Dit bieden wij

Als je bij de gemeente Hellevoetsluis werkt, heb je uitstekende arbeidsvoorwaarden. Een goede balans tussen werk en privé vinden wij belangrijk. Ook zijn er veel regelingen om je persoonlijke ontwikkeling te stimuleren. Daarnaast bieden wij een prima pakket aan primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden gebaseerd op CAO Gemeenten, waaronder een individueel keuzebudget van 17,05% van je salaris.

Lees meer over de arbeidsvoorwaarden 

Meer informatie

Wil je meer weten over deze vacature? Bel dan met Aldo Luikens (afdelingshoofd FAZA), via telefoonnummer 14 0181 (werkdagen: ma, di, wo, do). Meer weten over onze gemeente? Kijk dan ook eens op www.hellevoetsluis.nl of zoek ons op LinkedIn of Facebook.

Meteen solliciteren

Herken je jezelf in het profiel? Wacht dan niet langer en solliciteer direct, via onderstaande link. Laat ons in jouw motivatie alvast weten welk talent je vooral meebrengt naar Hellevoetsluis en op welk gebied je graag ook van ons nog wat wilt kunnen leren.

Solliciteer nu!

Sollicitatieprocedure

Het zal je niet zijn ontgaan: er worden in Nederland allerlei maatregelen om de verspreiding van het coronavirus tegen te gaan. Ook gemeente Hellevoetsluis zet de veiligheid en de gezondheid van haar medewerkers én sollicitanten voorop.

We begrijpen dat een sollicitatieprocedure in deze omstandigheden de nodige vragen oproept. Maar wij vinden het belangrijk om op zoek te blijven gaan naar de mensen die wij in onze organisatie zo hard nodig hebben. We houden in onze procedure rekening met de landelijke maatregelen. Omdat die per dag kunnen wisselen, kijken we steeds per moment wat de beste oplossing is voor de sollicitatieprocedure. Een telefonische procedure, of bijvoorbeeld een videogesprek, behoort tot de mogelijkheden. We doen er alles aan om je straks op een goede manier welkom te kunnen heten in onze organisatie!