36 uur (incl. ADV) | max. € 4048,- bruto p/m (schaal 9) op basis van 36 uur | HBO niveau

Direct solliciteren

Dit doe je

Als functioneel beheerder ben je verantwoordelijk voor de regie, coördinatie en uitvoering van alle taken die samenhangen met het functioneel beheer van de applicaties CSAM en i-Samenlevingszaken. Je zorgt ervoor dat de functionaliteiten zoveel als mogelijk aangesloten blijven bij de wensen van de gebruikers en voert daartoe een variëteit aan werkzaamheden uit. Na consultatie met de gebruikers en andere belanghebbenden, richt je de werkprocessen in CSAM en i-Samenlevingszaken in (gegevensvelden, faseringen, sjablonen en stuurrapportages) en zie je toe op goed gebruik. Daarnaast houd jij je bezig met de implementatie van nieuwe versies van de software. Hiervoor heb je ook regelmatig contact met de leverancier van de software. Je bereidt de testfase voor en zorgt voor een gecontroleerde overgang en instructies van gebruikers. Verder ben je verantwoordelijk voor het beheer en onderhoud van de werkprocessen, het voorkomen en oplossen van storingen en het verzorgen van koppelingen met andere applicaties.

Zorgen dat door gebruik van de applicatie collega’s beter hun werk kunnen doen, dat is mooi werk!”

Dit ben je

Je hebt een relevante hbo-opleiding afgerond en beschikt over recente en aantoonbare kennis en ervaring binnen het sociaal domein op Inkomen, Participatie, WMO en Jeugd (mogelijk ook onderwijs en schuldhulpverlening). Verder beschik je over aantoonbare kennis van:

  •  CiVision Samenlevingszaken(CSAM) en i-Samenlevingszaken, inclusief financiële inrichting en verantwoording (maand- en jaarwerk);
  • SQL (zowel raadpleeg als mutatie gerelateerde functies) en de toepassing daarvan binnen de applicatie CiVision Samenlevingszaken;
  • de toepassing van) gemeentelijke rules binnen de applicatie, inclusief het zelf kunnen programmeren van de gemeentelijke rules en het zorgen voor kennisoverdracht;
  • Kennis van ITIL, BISL;
  • Projectmatig werken (bij voorkeur kennis van Prince II en Agile/Scrum).

Je bent bereid om je applicaties van collega functioneel beheerders (denk aan e-Suite, LEEF,
i-Burgerzaken) eigen te maken om ondersteuning te kunnen bieden. Je bent
probleemoplossend, stressbestendig en kan en durft beslissingen te nemen. Last but not least is één van de belangrijkste eisen dat je bereid bent om over je functie heen te kijken en beschikt over goede communicatieve vaardigheden. Ook als je niet alle genoemde kennis in huis hebt nodigen we je uit om te solliciteren. We investeren dan samen in groei naar het gewenste niveau.

 

Dit bieden wij

Als je bij de gemeente Hellevoetsluis werkt, heb je uitstekende arbeidsvoorwaarden. Een goede balans tussen werk en privé vinden wij belangrijk. Ook zijn er veel regelingen om je persoonlijke ontwikkeling te stimuleren. 

Lees meer over de arbeidsvoorwaarden 

Meer informatie

Wil je meer weten over deze vacature? Bel dan met Aldo Luikens, via telefoonnummer 14 0181 (werkdagen: ma, di, wo, do). Meer weten over onze gemeente? Kijk dan ook eens op www.hellevoetsluis.nl of zoek ons op LinkedIn of Facebook.

Meteen solliciteren

Herken je jezelf in het profiel? Wacht dan niet langer en solliciteer direct door jouw motivatiebrief te sturen via onderstaande link. Laat ons in jouw motivatie alvast weten welk talent je vooral meebrengt naar Hellevoetsluis en op welk gebied je graag ook van ons nog wat wilt kunnen leren.

Solliciteer nu!