Let op: De reactie termijn voor deze vacature is verstreken. Kijk regelmatig op deze site voor de nieuwste vacatures.

36 uur (incl. ADV) | max. € 4048,- bruto p/m (schaal 9) op basis van 36 uur | HBO niveau

Direct solliciteren

Dit doe je

Als functioneel beheerder ben je verantwoordelijk voor de regie, coördinatie en uitvoering van alle taken die samenhangen met het functioneel beheer van de applicaties CSAM en i-Samenlevingszaken. Je zorgt ervoor dat de functionaliteiten zoveel als mogelijk aangesloten blijven bij de wensen van de gebruikers en voert daartoe een variëteit aan werkzaamheden uit. Na consultatie met de gebruikers en andere belanghebbenden, richt je de werkprocessen in CSAM en i-Samenlevingszaken in (gegevensvelden, faseringen, sjablonen en stuurrapportages) en zie je toe op goed gebruik. Daarnaast houd jij je bezig met de implementatie van nieuwe versies van de software. Hiervoor heb je ook regelmatig contact met de leverancier. Je bereidt de testfase voor en zorgt voor een gecontroleerde overgang en instructies van gebruikers. Verder ben je verantwoordelijk voor het beheer en onderhoud van de werkprocessen, het voorkomen en oplossen van storingen en het verzorgen van koppelingen met andere applicaties.

 

Zorgen dat door gebruik van de applicatie collega’s beter hun werk kunnen doen. Dat is mooi werk!”

Dit ben je

Voor deze functie zoeken we iemand met een passend HBO werk- en denkniveau. Je beschikt over recente kennis en ervaring binnen het sociaal domein, met name op het gebied van WMO en Jeugd. Je kent de processen en weet wat er speelt qua ontwikkelingen. Wat wij verder belangrijk vinden:

  • Kennis van gemeentelijke applicaties op het gebeid van het Sociaal Domein
  • Kennis van SQL is een pré
  • Ervaring met projectmatig werken (bij voorkeur kennis van Prince II en Agile/Scrum)
  • Analytisch vermogen
  • Initiatief nemen
  • Zelfstandig kunnen werken

Je werkt in een team van professionals en bent bereid om je collega functioneel beheerders met raad en daad te ondersteunen. Kortom, je bent een teamplayer.

Je bent probleemoplossend, stressbestendig en kan en durft beslissingen te nemen. Last but not least is één van de belangrijkste eisen dat je bereid bent om over je functie heen te kijken en beschikt over goede communicatieve vaardigheden.

 

Dit bieden wij

Als je bij de gemeente Hellevoetsluis werkt, heb je uitstekende arbeidsvoorwaarden. Een goede balans tussen werk en privé vinden wij belangrijk. Ook zijn er veel regelingen om je persoonlijke ontwikkeling te stimuleren. Daarnaast bieden wij een prima pakket aan primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden gebaseerd op de CAO Gemeenten, waaronder een individueel keuzebudget van 17,05% van je salaris. Wij bieden je eerst een tijdelijke arbeidsovereenkomst van 1 jaar. 

Lees meer over de arbeidsvoorwaarden 

Meer informatie

Wil je meer weten over deze vacature? Bel dan met Aldo Luikens (afdelingshoofd Facilitaire Zaken), via telefoonnummer 14 0181 (werkdagen: ma, di, wo, do). Meer weten over onze gemeente? Kijk dan ook eens op www.hellevoetsluis.nl of zoek ons op LinkedIn of Facebook.

Meteen solliciteren

Herken je jezelf in het profiel? Wacht dan niet langer en solliciteer direct door jouw motivatiebrief te sturen via onderstaande link. Laat ons in jouw motivatie alvast weten welk talent je vooral meebrengt naar Hellevoetsluis en op welk gebied je graag ook van ons nog wat wilt kunnen leren.

Solliciteer nu!

Sollicitatieprocedure

Het zal je niet zijn ontgaan: er worden in Nederland allerlei maatregelen om de verspreiding van het coronavirus tegen te gaan. Ook gemeente Hellevoetsluis zet de veiligheid en de gezondheid van haar medewerkers én sollicitanten voorop.

We begrijpen dat een sollicitatieprocedure in deze omstandigheden de nodige vragen oproept. Maar wij vinden het belangrijk om op zoek te blijven gaan naar de mensen die wij in onze organisatie zo hard nodig hebben. We houden in onze procedure rekening met de landelijke maatregelen. Omdat die per dag kunnen wisselen, kijken we steeds per moment wat de beste oplossing is voor de sollicitatieprocedure. Een telefonische procedure, of bijvoorbeeld een videogesprek, behoort tot de mogelijkheden. We doen er alles aan om je straks op een goede manier welkom te kunnen heten in onze organisatie!