24 uur (incl. ADV) | max. € 5169,- bruto p/m (schaal 11) op basis van 36 uur | HBO. niveau

Direct solliciteren

Dit doe je

Binnen het team Vastgoed & Grondzaken richt jij je op de werkzaamheden die te maken hebben met strategische aan- en verkopen, taxaties en advisering. Je voert daarover niet alleen de regie maar bent ook de onderhandelaar. Je bent degene die de aan- of verkoopstrategie bepaalt, de taxatie uitzet en begeleidt, het taxatierapport toetst, de onderhandelingen (mede-)voert en de aan- of verkoop afwikkelt. De verwervingen in het kader van projecten vinden in het algemeen plaats op basis van volledige schadeloosstelling (onteigening). Je kunt bij voorkeur zelf een waardebepaling uitvoeren, bepaalt de soort taxatie en de keuze van de taxateur. Ook toets je het taxatierapport. Uiteraard stem je daarover af met de projectleider Ruimtelijke ontwikkeling . Je adviseert over rekenkundige aspecten van vastgoed, waaronder  het toetsen van een inbrengwaardetaxatie, second-opinion exploitatieplan, erfpachtvoorwaarden en berekeningen en verkoop bloot eigendom. Een beperkt deel van je tijd besteed je aan het opstellen van eenvoudige contracten zoals huur, tijdelijk gebruik.

Zorgvuldig onderhandelen met de belangen van de andere partij voor ogen. Dat is mooi werk!”

Dit ben je

Je hebt minimaal HBO werk- en denkniveau, met een opleiding op het gebied van vastgoed. Een opleiding tot taxateur is een pre. Je hebt aantoonbare kennis van en meerdere jaren ervaring op het gebied van grondzaken en vastgoedontwikkeling, taxatieleer, waarderingen, grondverwerving en schadeloosstellingen. Communicatief ben je zeer vaardig, daarnaast ben je een onderhandelaar met tactisch inzicht en in staat partijen te verbinden. Je bent een proactieve, resultaatgerichte en commercieel ingestelde professional. Je hebt ondernemerszin en bent omgevingsbewust t.a.v. politieke en maatschappelijke ontwikkelingen.

Dit bieden wij

Als je bij de gemeente Hellevoetsluis werkt, heb je uitstekende arbeidsvoorwaarden. Een goede balans tussen werk en privé vinden wij belangrijk. Ook zijn er veel regelingen om je persoonlijke ontwikkeling te stimuleren. Wij bieden je eerst een tijdelijke arbeidsovereenkomst van 1 jaar.

Lees meer over de arbeidsvoorwaarden 

 

Meer informatie

Wil je meer weten over deze vacature? Bel dan met Gerda Bathoorn, via telefoonnummer 14 0181. Meer weten over onze gemeente? Kijk dan ook eens op www.hellevoetsluis.nl of zoek ons op LinkedIn of Facebook.

Meteen solliciteren

Herken je jezelf in het profiel? Wacht dan niet langer en solliciteer direct via onderstaande link. Laat ons in jouw motivatie alvast weten welk talent je vooral meebrengt naar Hellevoetsluis en op welk gebied je graag ook van ons nog wat wilt kunnen leren.

Solliciteer nu!

Sollicitatieprocedure

Het zal je niet zijn ontgaan: er worden in Nederland allerlei maatregelen om de verspreiding van het coronavirus tegen te gaan. Ook gemeente Hellevoetsluis zet de veiligheid en de gezondheid van haar medewerkers én sollicitanten voorop.

We begrijpen dat een sollicitatieprocedure in deze omstandigheden de nodige vragen oproept. Maar wij vinden het belangrijk om op zoek te blijven gaan naar de mensen die wij in onze organisatie zo hard nodig hebben. We houden in onze procedure rekening met de landelijke maatregelen. Omdat die per dag kunnen wisselen, kijken we steeds per moment wat de beste oplossing is voor de sollicitatieprocedure. Een telefonische procedure, of bijvoorbeeld een videogesprek, behoort tot de mogelijkheden. We doen er alles aan om je straks op een goede manier welkom te kunnen heten in onze organisatie!